De meeste dromen zijn bedrog..... - Reisverslag uit Sainte-Catherine-de-Fierbois, Frankrijk van Tessa Fierbois - WaarBenJij.nu De meeste dromen zijn bedrog..... - Reisverslag uit Sainte-Catherine-de-Fierbois, Frankrijk van Tessa Fierbois - WaarBenJij.nu

De meeste dromen zijn bedrog.....

Blijf op de hoogte en volg Tessa

07 Augustus 2015 | Frankrijk, Sainte-Catherine-de-Fierbois

Hee lieve mensen!

Het liet misschien even op zich wachten... maar ik heb weer een nieuwe blog! Vorige week had ik namelijk niet zoveel tijd om wat te typen omdat ik gezelschap had ^^. Ik zal jullie er alles over vertellen!
Ik hoopte dat de week erg snel voorbij zou gaan, want ik zag er erg naar uit dat Remon zou komen in het weekend!
De eerste dagen waren als gewoonlijk zondag een half dagje en maandag. Op een of andere manier is het trouwens nu wel zo dat er bijna tot geen Fransen in de mini-club komen.. Er zijn erg veel Nederlanders en Engelsen op de camping.
Zoals de titel al zegt...
Dinsdagochtend werd ik wakker en zag ik dat Remon al 4x had gebeld. Ik kwam snel overeind en checkte whatsapp, of ik iets had gemist. Al snel daarna belde hij.. Ik moest naar buiten gaan, want de verbinding was slecht en hij moest me wat vertellen. Met mijn slaapdronken hoofd ben ik natuurlijk uit bed gesprongen en binnen 2 minuten stond ik buiten. Ik ben maar rustig op het bankje gaan zitten. Hij belde me weer en 30 sec later stond hij voor m'n neus! Ik schrok heel erg en was natuurlijk ook heeeeeel erg blij!! Ik had het echt echt echt niet verwacht!!!! Hij had het allemaal geregeld! Echt super lief. Dit is denk ik echtechtecht een meisjesdroom <3. Hij bleef 8 dagen! Echt geweldig!
De eerste 3 dagen hebben we in een boomhut geslapen en de laatste 3 dagen in een tent, tussendoor heeft hij even 2 nachten in onze mobiel-home gecrasht.
Woensdagochtend werd ik dus wakker in een boomhut met prachtig uitzicht over de bossen. "De meeste dromen zijn bedrog, maar als ik wakker word naast jou.... was het werkelijkheid. Na een nachtje slapen dringt het pas echt tot je door wat er gebeurd is!!! I love it <3
Maar werk ging natuurlijk ook gewoon door. Dus als ik aan het werk was, ging Remon naar het animatieprogramma van Vincent of gewoon lekker wat voor zichzelf doen.
Woensdag weer Kidsshow en donderdag hebben we het eerste stelletje in de mini-club gekoppeld :). Een Frans meisje met een Vlaamse jongen. Super grappig want Charlotte en ik moesten dus steeds hun zinnen vertalen! De week is verder vrij rustig verlopen en het weekend diende zich alweer aan en dat betekend... 1,5 dag vrij!! Dat moest natuurlijk wel goedkomen, de hele dag samen met Remon.
Helaas heb ik niet de beschikking over een auto en zijn de bezienswaardigheden hier niet om de hoek... Uiteindelijk hebben we de fietsen gepakt en een route van 20 km gefietst, waarbij we nog langs een mooi, bewoond kasteeltje kwamen! Eerder heb ik al eens genoemd dat het fietsen hier toch wat tegenvalt (lees: heuvelachtig). Maar nu gingen we dat andere kant op, richting Tours en die kant is veeeel beter te fietsen. Het is veel platter en je komt langs mooie zonnebloemvelden! We hebben heerlijk genoten van de natuur, de omgeving, de rust en het lekkere weer! Zondag was het een stuk warmer, dus hebben we het zwembad maar onveilig gemaakt.. Maar echt rust vind je daar als animatrice niet ;). Iedereen wil wel even de aandacht, met je spelen of van de glijbaan. Gelukkig ben ik daar niet vies van en als ik van het water en de zon kan genieten, vind ik het al gauw prima. De kinderen vonden Remon ook geweldig, dus dat was een super combi :)
Maandag was een erg hete dag! Gelukkig stonden er s'middags waterspelletjes op het programma, maar ook het zand op het strandje was zoo warm, dat je na 2 seconden al het water wilde opzoeken. Dus het werd uiteindelijk maar gewoon een mega watergevecht!
S'avonds was onze 2e nacht in de tent. Wat dat betreft hebben we wel zo'n beetje elk weertype gehad. Want het begon toch te onweren en te regenen.. Gelukkig ging het allemaal goed, maar het leek soms wel overdag, zoveel felle flitsen. Na een kort nachtje, weer aan het werk en de ene laatste dag voor Remon.
De dagen vlogen voorbij en ondanks dat ik soms even 2,5 uur moest werken, had ik ook wel een beetje een vakantiegevoel. Samen konden we in m'n pauze heerlijk in het zwembad vertoeven en het is toch fijn om gezellig in het Nederlands te kletsen en samen te zijn :D.
Woensdag was dan al de laatste dag dat Remon er was. Gelukkig vertrok hij pas laat in de avond. Kwam het even goed uit dat er die avond geen animatieprogramma was, want er was een concert. We hebben nog even van het lekkere weer genoten woensdag en s'avonds was het dan tijd om afscheid te nemen... Maar niet zomaar. Omdat we toch vrij waren, zijn we met z'n 6 en in de auto gestapt en naar Tours gereden om lekker te eten. Daarna Remon weer op de bus gezet :(. De acht dagen zijn voorbij gevlogen en voor mij voelde het alsof hij er maar 2 was geweest.. Gelukkig is het nog maar 3 weken voor mij nu en dan kan ik weer lekker naar Nederland!
Ik ga weer lekker genieten van m'n vrije weekend en dan nog 3 weken lekker knallen op de camping!

Spreek jullie!

Liefs, Tessa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Mijn avonturen in Frankrijk, op 5 sterren camping Parc de Fierbois! Als enige Nederlander in een animatieteam met 4 Fransozen.

Actief sinds 02 Juli 2015
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 3193

Voorgaande reizen:

27 Juni 2015 - 31 Augustus 2015

Animatie op parc de fierbois

Landen bezocht: