Leuke nieuwtjes :D - Reisverslag uit Sainte-Catherine-de-Fierbois, Frankrijk van Tessa Fierbois - WaarBenJij.nu Leuke nieuwtjes :D - Reisverslag uit Sainte-Catherine-de-Fierbois, Frankrijk van Tessa Fierbois - WaarBenJij.nu

Leuke nieuwtjes :D

Blijf op de hoogte en volg Tessa

25 Juli 2015 | Frankrijk, Sainte-Catherine-de-Fierbois

Heee lieve allemaal!

Whoe, nu ik dit schrijf ben ik super enthousiast! Want over een kleine 3 uur staan (als het goed is) papa, mama en KELLY ( sorry, dat ik je de vorige keer was vergeten zussie) hier op de camping!!
Ze komen even 1 nachtje logeren en even wat lekkere Hollandse spulletjes meenemen :D
Ik heb net even hun plekje bekeken en dat ziet er goed uit!
Verder heb ik vorige week zaterdag, samen met Lars (de NL collega van de receptie) weer een fietstochtje gemaakt naar de supermarkt. Ik kan wel concluderen dat hoesten + geen astmamedicijnen + heuvelachtig gebied, niet de beste combinatie is... Dus het was ZWAAR... Maar gelukkig kwam een collega langs die ons zag struggelen met de boodschappen en aanbood om deze mee te nemen in de auto :D
Verder was zondag een rustige dag en we hadden in de middag eindelijk een miniclub waar ook wat kinderen waren! Dus dat was gezellig.
Zoals ik in m'n vorige blog ook heb genoemd is er elke zondagmiddag een welkomsborrel. En er zijn dan echt veeeeeel Nederlanders, want tja... gratis drankje, daar zegt een Hollander geen nee tegen ;).
Deze week weer veel nieuwe gezichten in de miniclub en we hebben nu 2x ons 'limiet' gehaald qua kinderen. We mogen namelijk maar 24 kinderen hebben in de miniclub per dagdeel, ivm verantwoordelijkheid enz. Maar ik moet eerlijk zeggen, aan 24 gillende, rennende, vliegende en enthousiaste kinderen heb je je handen ook best vol met z'n 2en.
Ik ben er ook wel achter gekomen dat ik als ik pauze heb, ik deze ook goed moet benutten en dus lekker moet rusten.. want ik ben nog steeds niet helemaal van m'n verkoudheid af, maaaar... het gaat de goede kant op. Ook heb ik een super nieuwtje uit Nederland, want.... als het goed is komt Remon volgend weekend naar de camping voor een aantal nachtjes :D. Ik ben supersupersuper blij!
In ons programma staat standaard de kids show... Het is erg leuk om met de kinderen een show neer te zetten, maar het is ook wel vermoeiend! Houd maar eens 22 kinderen 2x 2 uur lang bij de les... Maaaaar ik moet zeggen, het resultaat van de kidsshow is altijd erg leuk en je merkt gewoon dat het kinderen het ook fantastisch vinden op het podium! Aan het eind doen we altijd nog 2 minidisco dansjes en dan is het podium denk ik wel gevuld met 50 springende kinderen, echt geweldig!
Halverwege deze week zit ik alweer op 50 % van de reis... De rest gaat dan vast ook wel goedkomen!
Wel is het zo dat ik nog steeds vrij weinig van de omgeving heb gezien... Alleen 2x de camping af geweest om boodschappen te doen... Dus de komende weken maar eens even opzoek naar een leuke bezigheid hier!

Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Mijn avonturen in Frankrijk, op 5 sterren camping Parc de Fierbois! Als enige Nederlander in een animatieteam met 4 Fransozen.

Actief sinds 02 Juli 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 3197

Voorgaande reizen:

27 Juni 2015 - 31 Augustus 2015

Animatie op parc de fierbois

Landen bezocht: